Potrzebujesz więcej pomocy?

Skontaktuj się z nami!

Tutaj znajdziesz wszystkie informacje i opcje, jak można skontaktować się z naszą obsługą klienta.

Uwaga: obsługa klienta jest niedostępna w weekendy i podczas austriackich dni wolnych od pracy.

Czy masz jakieś pomysły lub sugestie dotyczące strony?

Doceniamy wszelkie uwagi i sugestie, aby móc poprawić nasz serwis oraz asortyment. Skontaktuj się z naszą obsługą klienta. Czekamy na twoje opinie!

Gdzie mogę znaleźć sklep VitalAbo blisko mnie?

Niestety VitalAbo jest tylko sklepem e-commerce. Więc można nas znaleźć wyłącznie przez internet.

Czy mogę jako odsprzedawca kupić u was produkty taniej?

Niestety jest to niemożliwe. Nasze produkty sprzedajemy tylko do konsumentów końcowych, więc nie posiadamy żadnych osobnych cenników dla odsprzedawców.

Znalazła/em błąd / coś nie działa.

Proszę zgłosić ten problem naszej obsłudze klienta.

Produkt jest tańszy w innym sklepie

Proszę zgłosić się naszej obsłudze klienta. Proszę podać źródło, numer artykułu i cenę towaru innego sklepu, a także numer produktu i cenę w naszym sklepie, sprawdzimy to.

Chciałbym ocenić produkt.

Będzie nam miło, jeśli podzielisz się swoim doświadczeniem z naszą społecznością.
Prosimy o przestrzeganie poniższych wytycznych.

  • Twoja ocena skupia się wyłącznie na tym produkcie. Przetwarzanie zamówień lub obsługa klienta są całkowicie zepchnięte na dalszy plan – liczy się tylko produkt!
  • Pamiętaj, że Twoja recenzja pomoże innym klientom podjąć decyzję o zakupie. Dlatego Twoja ocena powinna być jak najbardziej konstruktywna.

Jeśli chodzi o recenzje i referencje na temat naszych produktów, zastrzegamy sobie prawo do usunięcia lub niepublikowania postów o następującej treści:

  • Informacje niezwiązane z produktem lub całkowicie nieistotne
  • Wulgaryzmy lub inny język nieodpowiedni do używania na forum publicznym
  • Zniesławiające roszczenia
  • Język niezrozumiały dla grupy docelowej serwisu
  • Nieprawidłowe ceny
  • Reklama
  • Spam lub niewłaściwe odniesienia do innych produktów
  • Oferty
  • Strony internetowe lub konkretni konkurenci
  • Adres e-mail, numery telefonów lub inne dane osobowe lub dane kontaktowe
  • Obraźliwe komentarze na temat innych recenzji lub referencji
  • Zdjęcia przedstawiające niewłaściwe użytkowanie naszych produktów

Recenzje i referencje są sprawdzane przez człowieka przed publikacją, chociaż zastrzegamy sobie prawo do wprowadzenia algorytmicznego podejmowania decyzji w celu ich wsparcia. Skargi złożone w ramach naszego procesu raportowania i rozwiązywania problemów będą bezzwłocznie rozpatrywane i udzielimy na nie odpowiedzi. Po otrzymaniu skarg treści, których dotyczy skarga, są sprawdzane w oparciu o nasze wytyczne i, jeśli to konieczne, całkowicie usuwane, chociaż staramy się je niezwłocznie rozwiązywać.

Dziękujemy za poświęcenie czasu na recenzję naszych produktów.